به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
جام جم آنلاين: اعضای باند بزرگ سرقت میلیاردی از مغازه‌های فرش فروشی در پايتخت، در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس دستگیر شدند.

12 آذرماه امسال مردي با مراجعه به کلانتری 104 عباس آباد به مأموران اعلام کرد که مغازه فرش فروشی اش واقع در خیابان ولی عصر ـ بالاتر از مطهری مورد سرقت قرار گرفته و چندین تخته فرش و تابلو فرش از داخل مغازه به سرقت رفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت اماکن و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با ارجاع پرونده به پایگاه سوم پلیس آگاهی و آغاز تحقیقات، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که سرقت های مشابه دیگری در دیگر مناطق تهران از جمله در عباس آباد، سهروردی، شریعتی، شمیرانات و خیابان پیروزی به وقوع پیوسته است.

یکی از این مالباختگان در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: سارقان در زمان سرقت مغازه ام واقع در خیابان شریعتی ـ سه راه زندان، با وجود حضور نگهبان در داخل مغازه ابتدا دست و پای نگهبان را بسته و او را در گوشه ای از مغازه حبس نموده و پس از آن اقدام به سرقت دهها تخته فرش و تابلو فرش به ارزش تقریبی 150 میلیون تومان کرده‌اند.

در ادامه رسیدگی به این پرونده و با تجمیع پرونده های مشابه، تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته پیش بینی شده در برخی از مغازه های فرش فروشی در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم قرار گرفت که سارقان را در حین سرقت نشان می داد؛ با بدست آمدن این تصاویر و چهره نگاری انجام شده از تصاویر سارقان، کارآگاهان موفق به شناسایی دو برادر به هویت رسول ( 32 ساله ) و جواد ( 35 ساله ) را مورد شناسایی قرار دادند.

بررسی سوابق رسول و جواد نشان داد که هر دو برادر از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت منزل و مغازه بویژه مغازه های فرش فروشی هستند که پیش از این نیز بارها به همین جرم دستگیر و روانه زندان شده اند و آخرین بار نیز، در سال 1388 مجددا دستگیر شده و پس از گذشت مدتی کوتاهی هر کدام با قرار وثیقه یک میلیارد تومانی از زندان خارج و مجددا سرقت های خود را از سر گرفته‌اند.

با شناسایی رسول و جواد و در ادامه تحقیقات جهت شناسایی دیگر اعضای گروه، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که این دو برادر با همدستی دو برادرزاده خود به اسامی پوریا ( 20 ساله ) و پویان ( 18 ساله ) و با تشکیل گروهی چهار نفره، با استفاده از دو دستگاه خودرو سواری زانتیا نوک مدادی و ماکسیما سفید رنگ اقدام به سرقت از مغازه های فرش و تابلوفرش فروشی می نمایند.

با شناسایی کلیه اعضای این گروه سارقان خانوادگی، کارآگاهان پایگاه سوم با شناسایی مخفیگاه هر چهار متهم در شهرستان کرج ـ شاهین ویلا، پس از اطمینان از حضور متهمان در مخفیگاه های خود، در ساعت های اولیه مورخه 17‌‌/‌‌10‌‌/‌‌1391 اقدام به دستگیری هر چهار نفر انها کرده و در بازرسی از مخفیگاه آنها نیز موفق به کشف دهها تخته فرش و دیگر اموال سرقت شده از قبیل لوازم خانگی، لب تاب، دوربین فیلمبرداری، دستگاه چاپگر، تعداد زیادی البسه سرقت شده از مغازه های لباس فروشی و.... شدند.

سرهنگ کارآگاه حسین خان بابایی، رئیس پایگاه سوم پليس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به دستگیری خریدار اموال مسروقه در یکی از شهرستان های غرب کشور و کشف مقادیر زیاد دیگری از اموال مسروقه، در ادامه اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان به دهها فقره سرقت مشابه در مناطق مختلف تهران، شناسایی متهمان از طریق تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته پیش بینی شده در برخی از محل های سرقت، کشف مقادیر متنابهی از انواع اموال مسروقه و احتمال افزایش دیگر جرایم و سرقت‌ها از سوی این گروه از سارقان، قرار قانونی لازم از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته‌اند. 

 


[ شنبه 23 دی 1391برچسب:, ] [ 20:40 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید